L’alcalde d’Agullent, Jesús Pla, tornarà a encapçalar la llista de Compromís a les pròximes eleccions municipals del 24 de maig tal com ho va acordar per unanimitat el col·lectiu de CompromíJesús Pla Compromíss del municipi  el passat cap de setmana. Nascut a Agullent el 1973, Jesús Pla, alcalde des de 2007, és llicenciat en Dret per la Universitat de València i advocat en exercici. Va obtenir la seua primera acta de regidor als comicis municipals de 2003 i va ser portaveu del grup municipal del Bloc d’ Agullent durant aquella legislatura. A les següents eleccions de maig de 2007, el Bloc va quasi doblar la seua representació i amb 5 regidors dels 11 existents Pla va ser triat alcalde d’Agullent. Amb ell al front, els valencianistes , a les darreres eleccions de 2011, van assolir una contundent majoria que va sumar 8 dels 11 regidors del municipi. Actualment, a més, és el portaveu de Compromís a la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida.

Jesús Pla es mostra il.lusionat en què el pròxim 24 de maig els agullentins i agullentines tornaran a confiar majoritàriament en la candidatura que encapçala i que estarà integrada tant per actuals membres del seu equip com per noves incorporacions.El govern de Jesús Pla ha estat reconegut per la seua tasca de contenció de la despesa pública i control del dèficit i el deute. Gràcies a aquesta bona gestió del pressupost públic i a la profunda implicació de tot l’equip de regidors i regidores, el poble ha progressat objectivament tant pel que fa a infraestructures i equipaments com pel que fa a la prestació de serveis públics. Jesús Pla repeteix ara com a candidat amb el seu ferm compromís amb el  manteniment i ampliació de les infraestructures i els serveis públics municipals, la defensa dels serveis socials i educatius així com del patrimoni natural i cultural del poble d’ Agullent.